AANKOOP

Immo verkocht

Ik heb beslist een huis te kopen. Hoe leg ik de aankoop vast?

Nadat er een prijsakkoord werd bekomen tussen u en de verkoper zullen wij u uitnodigen voor de ondertekening van de verkoopovereenkomst. Om dit document op te stellen hebben we volgende zaken van de koper(s) nodig;

  • Naam en adres van de koper(s), indien u koopt met een vennootschap; ondernemingsnummer en gemachtigde persoon (zaakvoerder of gedelegeerd bestuurder)
  • Rijksregisternummer of geboortedatum en -plaats van de koper(s).
  • Naam van de door u gekozen notaris
  • Hoe zal u het voorschot overmaken? Bewijs van overschrijving.

Zorg er ook voor dat u steeds uw identiteitskaart bij u hebt. Wij maken er een copie van die we aan uw notaris bezorgen.

Indien u dit wenst leggen we de te ondertekenen verkoopovereenkomst eerst voor aan uw notaris zodat u bij hem/haar terecht kan voor besprekingen hierover.

GRATIS SCHATTING

U wil uw woning verkopen maar weet niet precies hoeveel deze waard is? Neem nu vrijblijvend contact op voor een gratis schatting.

info@immassur.be

HOEVEEL KAN IK LENEN?

Wil je berekenen hoeveel je kan lenen? 
Klik hier!

Voor het berekenen van uw maandelijkse aflossing: Klik hier!

Compare listings

Vergelijken